maanantai 11. kesäkuuta 2012

Viikonloppu töissä.

Viikonloppu meni taas älyttömän nopeasti, töissä suurimmaksi osaksi.
Mieheni oli tosiaan poikienviikonlopputunnelmissa muualla ja minä hoitokoira Oskuni kanssa kotosalla. Perjantayö meni töissä, olin kotona puol yhen maissa ja en millään saanut unta, onneksi olin päivällä laittanu nauhalle tallentanut digiboksille muutaman sarjan ja elokuvan, Rakastunut bestman mm, joten yö menikin McDreamyn seurassa.
Nukkumaan kömmin puol neljältä ja olipahan aamulla kiva herätä, kun työkaveri pyysi kiireen vuoksi äkkiä töihin kaveriksi. Eli suunnitelmat uusiksi, minun kun oli tarkoitus siivota kotia koko lauantaiaamupäivä.

Päästyäni töistä puol kolmelta, hain Oskun ja tulin takaisin työpaikalle, syömään, tällä kertaa. Siinä kun tuli tuttuja pöytään, venähti ruokailu puol viiteen ja kello tikitti minua kohta takaisin töihin. Osku kotiin, vartin päikkärit sohvalla ja kuudelta olin taas töissä.
Ja samallla kaavalla ilta: puol yheltä kotona, Oskun kanssa lenkille, lasi punkkua, pari sipsiä, faceboookia ja kahen maissa nukkumaan.

Sunnuntai oliki ihan erilainen, mulla oli vapaa päivä! Aamusta puoliltapäin Oskun kanssa lenkille, P tulikin kotiin 20 min sen jälkeen kun ilmoitti vasta lähtevänsä 3 tunnin ajomatkalle (kiva ylläri:) ja illasta M. Tuli hakemaan Oskua ja jäi meille muutamaksi tunniksi. Käytiin syömässä ja nauttimassa Somersbyt terassilla. Kunnes alkoi sataa.
Nyt olen taas töissä ja jännitän ihan sikana. Mulla on huomenna eräs tapaaminen Kuopiossa, josta joko on kerrottavaa myöhemmin tai sitten ei ole kerrottavaa yhtään mitään. Työjuttuja. Jännittää.

Kuvia ei tällä kertaa valitettavasti ole laittaa,tai ois kyllä, mutta en iPadilla niitä pysty tässä yhteydessä lataamaan, vaikka kuinka yritin. Joko en osaa tai niitä ei voikaan ladata :(

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!


Karina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti