tiistai 5. kesäkuuta 2012

Lisää juhlia.

Kaiken juhlinnan ja rentoilun jälkeen oli taas kerran palattava todellisuuteen. Työt alkoivat viime viikon tiistaina ja kestävät ainakin heinäkuun loppuun. En ole oman alan töissä, mutta etsin koko ajan vakituista työpaikkaa syyskuusta alkaen. Olen kylläkin freelance tulkkina Joensuun Tulkkikeskuksella, työkielinä viro ja venäjä, ja muutama puhelintulkkauskeikka on jo sovitttuna. Mutta niitä keikkoja on sen verran vähän, että muitakin töitä on tehtävä.

Suurin järkytys mulle tulee varmasti elokuun jälkeen: 18 vuoden opiskelujen jälkeen, minun ei tarvitse mennä aamusta kouluun, käsittämätöntä, miten te olette pärjänneet?

Oikea työpaikka on pakko saada, jos meinaa tulevaisuudensuunnittelmia toteuttaa, joten tiukkaa työnhakua on seuraavat pari kuukautta edessä!

Mutta, en ole perheessämme ainut, joka valmistui tänä keväänä! Avomieheni sisko nimittäin valmistui myös, kosmetologiksi, oikein paljon onnea E!

E:n juhlat olivat viime lauantaina, ja koska olin kuuteen töissä, kävimme paikan päällä aika myöhään,  onneksi ruokaa oli vielä jäljellä :D sillä olin nälkäinen ja olisin voinut syödä vaikka hevosen annoksen. Ja varmaan söinkin, sen verran herkullista oli!




Herkuista en valitettavasti ottanut kuvaa (oli niin kiire syömään niitä), mutta tarjolla oli mansikkakermakkua, Charlottakakkua, porkkanakakkua, tiikerikakkua, keksejä jne jne, nams.

Seuraavat tämän kesän juhlat ovat vasta 30.6, kun ystäväni menee naimisiin. Ou nou, miten pärjään ilman viikottaista herkkuannostani?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti