torstai 3. toukokuuta 2012

Vappu 2012

Vappu 2012..mitä nyt tähän sanoisin. Viime vuonna olin yön töissä. Tänä vuonna olin päivän töissä. Päivä oli kiireinen, Tokmannin kassalla koko päivä ruuhkaa. Ja todella hauskaahan oli se, kun tapahtui valtakunnallinen mysteeri ja korteilla ei voinu maksaa noin 45 minuuttiin. Näin kassaneitinä voin kertoa, ettei ollu kovinkaan hauskaa!

Töistä pääsin kuudelta. Rakas tuli hakemaan mua ja siitä jatkettiin hänen työkaverinsa luokse grillaamaan ja viettämään vappua. Ruoka oli todella hyvää.


Jatkettiin taksilla Joensuun keskustaan, jonot baareihin olivat ihan ÄLYTTÖMÄN pitkiä. Päädyttiin sitten erääseen baariin,  jonojen ohi onneksi. Juotiin siellä yhdet ja lähdettiin takaisin nukkumaan.
Loppuillasta minussa heräsi draamaQueen ja olin tyhmä biatch miestäni kohtaan. Kaduttaa kovasti ja anteeksi olen pyytänyt monesti. *Tämän takia vapusta ei jääny kovin hyvä maku suuhun. Aamulla nousin jo puol ysiltä, jolloin puhalsin 0,00 klo 10 oltiin jo omassa kotona. Vappupäivä meni jotenki vähän ohi, koulujuttuja en saanut oikein aikaiseksi enkä mitään muutakaan. Paitsi yhen jutun, jonka paljastan myöhemmin!! So excited :)

Toivotaan, että ensi vappu on kivempi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti