tiistai 15. toukokuuta 2012

Kesäkaaren puutarha

Kävimme tänään Liperin Kesäkaarenpuutarhassa. Olin siellä ensimmäistä kertaa ja ihastuin paikkaan valtavan paljon. Avomieheni laittaa minulle puutarhaa ja kukkia kasvamaan, on se ihana mies :)
Taimitarhalla oli niin nättiä, että pakkohan se oli kuviakin (luvalla) sieltä räpsiä



Myymälässä oli myös kauniita koriste-esineitä:


Ihan paikka! Vaikkei ois tarvettakaan kukille ja muille taimille, niin suosittelen käymään ihastelemassa kauneutta!
Aukioloajat ja tarkka osoite löytyvät http://www.kesakaarenpuutarha.com/ :)

Tähän on myös pakko sanoa, että, jos joku ihmettelee, miks mulla on ipad siellä mukana, niin johtuu ihan siitä, että näytettiin yrittjäjälle kukkapenkkiviritelmä-kuvaa siitä, jotta saatais kivat ja parhaat kukat sekä sammaleet sun muut siihen laitettua, en oo niin addikti, että kantaisin iPerhettäni joka paikassa normaalsti mukana!

Huomenna mulla on anniskelupassikoe klo 13, mutta ennen sitä olen 7-12 töissä.. ja helatorstaina olen 8-16 töissä... ja perjantaina 7-18.. tässä välissä pitäisi lukea Dostojevskin Kellariloukku ja kirjoittaa siitä essee.. huoh. Eli aikaisin nukkumaan tänään. :/






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti