keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Ystävänpäivä

Kuten moni muukin, vietimme mekin ystävänpäivää eilen. Paitsi, että minä vietin rakastavaisten päivää, sillä sitähän sen oikeasti kuuluisi olla. Ihan ärsyttää, että Suomessa miehet ei tajua sitä ja kuvittelevat sen olevan vaan päivä toistensa joukossa! Onneks aloitin ystävänpäivän puheeni jo pari viikkoa sitten, joten rakkaalla ei ollu muuta vaihtoehtoa kun muistaa eilinen :)

Päivä alkoi koulussa tenttiin lukemisella, jatkui ystävän luona kahvitellessa, rakastuksen kanssa ulkona syömässä ja piiitkällä lenkillä. Illasta mun lempparipunkkua ja parasta miesseuraa :)
Jaaa mun iPad2, joka on tässä kuukauden aikan kasvanu muhun kiinni. Käsilaukussa se kulkee mukana kätevästi, joten joo, olen addiktoitunu siihen ja pahasti. :/



Punaviini on by the way Mayu nimistä ja todella suosittelen sitä niin liharuoalle kuin ihan seurusteluviiniksikin, ehdoton lemppari!





Sain myös parhaan ystävänpäivänlahjan ikinä, mieheltäni siis. Olen jo pitkään haaveillut Remingtonin Pearl sarjan suoristusraudasta, tein joulukuussa Kuopion Sokoksella kyseisen tuotteen promon ja se laite on mahtava, ihan paras suoristusrauta ikinä! Ja nyt mulla on se!!! :))))))

Nyt onnistuu niin suoristaminen kuin laineet ja kikkurat ja ihan mitkä vaan.

Tästä tulikin mieleen, että lupauduin idhairille huomenna hiusmalliksi, joten huomenna saan uuden tukan päähän! Leikata en lyhyemmäksi anna, mutta väriä ja muotoa? Jotakin kivaa ne varmasti keksii, siitä sitten myöhemmin :)



Paras!

Kuva: www.me5me5.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti