keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Helsingin kautta Tallinnaan :)

Taistelu unidemonien kanssa vol 2 oli tällä viikolla käyty ja voitettu. Voi että olisin voinut luopua vaikka toisesta munuaisestani, jos olisin saanut jäädä nukkumaan aamulla. Mutta kouluun oli mentävä.
Huomenna alkaakin kiva osuus tästä viikosta. Kaikkien ihmetykseksi ilmottauduin  ainejärjestöni kevätmatkaan, joka alkaa huomenna! Yleensä en ainejärjestön pippaloissa tai muissa jutuissa ole koskaan mukaan, MUTTA tämä kevätmatka houkutti aika paljon! Lähdemme siis huomenna Joensuusta 8.25 kohti Helsinkiä, jossa kaikilla oma majoitus. Perjantaina tullaan vierailemaan Aleksanteri-instituutissa, Euroopan unionin komission Suomen edustustossa ja Venäjän ja Itä-Euroopan instituuttissa. Tulostin jo CV:t matkaan :)) Ois mahtavaa saada kesätyöpaikka tai harjoittelupaikka jostain näistä.
Perjantaina illasta jatketaan laivalla Tallinnaan, jossa ollaankin pe yö, la päivä ja la yö. Majoitus hotellissa ja ohjelma aika vapaa, ainut merkittävä tais olla lauantaina KGB-museo kierros. Varasin lauantaille aamu 9 ajan luottokampaajalleni, jolla olen siis käynyt jo 16 vuotta! Eli tukkaan tulee väriä ja leikkausta. Täytyy muistaa ladata kameran akku, jotta voi ottaa paaljon kuvia matkalta.
Olen todella innoissani myös torstai-illasta Helsingissä. Asuin kesät 2007, 2008 ja 2009 pääkaupungissamme ja välillä ikävöinkin sinne todella paljon. Olen aina ollut kaupunki-ihminen ja nyt kun päädyin maalle asumaan, tunnen itsenä välillä hieman pettyneeksi, vaikkakin täällä on ihanaa ja rauhallista..tosin tykkään menevästä ja epärauhallisesta elämäntyylistä myös.. tää on ollu todella vaikea päätös minulle. Rakkaus ei saa olla oman onnen esteenä ja tiedän, että jos mieleni tulevaisuudessa kaupunkiin kaipaa, kaikki on vain järjestelyn kysymyksiä. Rakkaani tukee ja ymmärtää minua kaikessa <3
Launtaina siis uutta tukkaa, laatuaikaa ihanan Mariannen kanssa (ollaan oltu sydänystäviä jo 17 vuotta) ja Tallinnan ihastelemista, mikään ei voita omaa kotikaupunkiani. ;)

Päivänasuni oli tänään kiireessä puettu, rento koululookki:



Huppari Ed Hardy, farkut Vero Moda ja ruskeat nahkasaappaat


Ihanaa viikonloppua toivottaen, K.
ps. vaikkakin olen "säästökuurilla" saatta Tallinnasta tarttua jotakin. ei saa  tuomita! :)

2 kommenttia:

  1. Hei! LÖYTYYKÖ TALLINNASTA eD HARDYN VAATTEITA?

    VastaaPoista
  2. moi! vastaus tulee nyt khömhöm, liian myöhässä, tiedän ja pahoittelen, mutta.. minun käsitykseni mukaan Tallinnan Kaubamajassa on ed hardya myynnissä, ite en oo koskaan sieltä ostanut, mutta olen kuullut että siellä niitä olisi :)

    VastaaPoista