torstai 3. helmikuuta 2011

Voi hyvä luoja että minä olen maailman surkein bloggaaja, ihan oikeesti. uskomatonta, että olen antanut ajan kulua enkä ole kirjoittanut sanaakaan, ja olevinnaan niin kovasti kirjoittamisesta pidän.
no , joka tapauksessa, kaikkehan tässä on ollu. Thaimaassa olin kuukauden, ensin viikon vanhempieni luona ja 3 viikkoa rakkaan kanssa. oli mahtavaa. tuli käytyä niin pingpong showssa ku kartingia ajamassa, pikkuveljen luokkaretkellä, ja go go baarissa, et laidasta laitaan oli tapahtumia, hauskaa! :)

sittenpä onkin ollu tylseempää, yritän saada tän mun kandin tutkinnon tehtyä ja nyt menossa viis miljoona kurssia ja kirjatenttia ja tutkimus tehtävänä ja vaikka mitä. siinä syy miksi en juuri kirjoittele.

mutta nyt kun kontaktiopetusta on vähemmän ja istun enemmän kirjojen ja koneen kanssa omassa työhuoneessani (mikä oli ennen mun vaatehuone, mut peili ja osa vaatteista saivat väistyä kunnollisen opiskelijan edestä), ehdin päivitellä kuulumisiani.
tässä pari kuvaa taikuista, nyt on jatkettavata tekstien kääntämistä ja referoimista, ciao!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti