perjantai 15. lokakuuta 2010

promoja, kuvauksia & salia

Niinkin tylsältä kun kuulostaa, annoin rakkaalleni vuosipäivälahjaksi ihanan Gucci tuoksun. Vastaanotto oli tosin loistava, sillä rakas oli juuri sitä tuoksua itselleen kaivannutkin :
Itse rakastan kyseistä tuoksua, joten ilo on siis molemminpuolinen. Itse sain lahjaksi lahjakortin täydelliseen kasvohoitoon sekä kulmien muotoiluun ja värjäykseen. Hyvin hoksattu lahja, sillä en ole koskaan ollut kasvohoidossa ja kulmat on minulle niiin nr 1 kasvoissa, ett ilman niitä en kotoa poistu, edes lähikauppaan. Meikkiä ei tartte olla, mutta kulmien pitää olla aina kunnossa, ne kehystää kasovt ja antavat huoliteltun ilmeen koko kasvoille. Nyt tarvii enää varata aika kauneushoitolaan ja ei muuta kun nauttimaan luxus hoidoista.
Tänään on ollu hieman tylsä kotipäivä, heräsin todella myöhään ja siitä johtuen päivä on vierähtänyt hieman liian nopeasti. Vaikkakin olen jo muutaman koulutehtävän tehnyt, tuntuu etten mitään ole aikaseks saanut. Suunnittelin vielä siivota alakerran ennen kun muru tulee kotiin, mut siihenkin on enää 2,5 tuntia ja tääl mä istun, koneella.
Illasta on tulossa rauhallinen koti-ilta. Muru lähtee aamulla töihin ja minulla on 12 aikaan mallitoimistomme nettisivuja varten kuvaukset. Ensi viikonloppuna on sekä la & su 2 muotinäytöstä per päivä ja taas sitä seuraavana viikonloppuna, tai oikeestaan to-la olen promoamassa Escadan ja Jennifer Lopezin uusia tuoksuja. Tälläkin viikolla oli eräs promojuttu, joten  tuntuu, et satunnaisia työjuttuja alkaa olemaan aika hyvin, 1-3 viikossa, mikä sopii minulle todella hyvin. Pääpaino on kuitenkin opiskelulla, ja salillakin täytyy käydä, eihän sitä muuten pysy kunnossa! Ke ja to oli salipäiviä, seuraava lauantaina kuvausten jälken :) Mutta nyt voisin siirtyä sanoista tekoihin ja sunnata alakertaan imurin ja pölyrättien kanssa. Puss!

Ja tässä taas kasvoton kuva (en ole varma vielä aionko näyttää tässä blogissa kasvoni) MUTTA kroppa on mun :D ja tää kuva on viime viikolta, kuten arvata voitte, olen menossa salille. Sitä voisi olla paremmassakin kunnossa, mut nyt se on tätä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti