maanantai 2. heinäkuuta 2012

1000 päivää.

Minut yllätettiin tänään täysin, totaalisesti, 100%:sti, ihanasti. Täydellisesti.
Vaikka olenkin ollut koko päivän hyvin kiukkuinen ja älähtelin rakkaalleni pitkin päivää, yllätys, mikä odotti mua töistä päästyäni, teki minut sanattomksi.
Rakas oli jo ajat sitten laskenut, että tänään, 2.7.2012 olemme olleet yhdessä tasan 1000 päivää. Ja sen kunniaksi sain kesäkukkakimpun, kuohuviinipullon ja kortin, josta minulle vasta ilmeni, mistä hyvästä olen tämän kaiken saanut :)


Yleensä olen aina minä se, joka laskee kuukaudet ja puolet vuodet ja muistaa muistuttaa vuosipäivistä jne, mutta tällä kertaa en osannut edes aavistaa, että sellainen kuin 1000 päivää on sellainen, josta saa näin ihanaa kohtelua :)

Kohta pääsee myös nauttimaan Gossip Girlistä ja yöunista, aamulla odottaa taas työt!

Karina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti