keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Promoja:)

Palattuani ihmisten kirjoihin Tallinan ruokamyrkytyksen jälkeen, olen ollut hyvin aktiivinen niin koulun kuin töitten suhteen. Kuten jo aiemmin mainitsin sain kandin esitelmäni valmiiksi, mutta sen lisäksi mulla oli 3 tenttiä ja monia kursseja.
Töitten osalta voin mainita seuraavat :
14.3 pidettiin Joensuun Taidemuseolla Miss Suomi 2011 Pia Pakariselle lämminhenkinen onnitteluvastaanotto. Olen yksi crazelaisista, kuten Piakin (on&oli?) ja tottakai meidän oma mallimamma (mammaksi ei tosin voi sanoa, enemmänkin Lady) Päivi Turtiainen-Laakkonen oli järjestänyt muotinäytöksen. Olin siis mukana mallina
Onnea vielä kerran Pialle! :))

Samalla viikolla mulla oli myös kaksi promoa, molemmat Coronan ja molemmat Kerubissa Kotiteollisuus-keikan aikana!

Saman tyyppinen promo oli myös 2.4 Kuopion Onnelassa, tuotteina Corona, Bacardi Breezer sekä Golden Capin Sparkly. Oli mahtava ilta!
Vasemmalla Onnela, yllä Kerubi.
Eli kivoja keikkoja on ollu ja on tulossa lisääkin :) Tykkään tehdä varsinkin yökerhoissa promoja, siel on kiva meininki ja mukavaa kun ihmisillä on hauskaa :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti