keskiviikko 7. syyskuuta 2011

Paluu kouluun ja kirjoittelun pariin!

Täysin varoittamatta, jäin toukokuussa "kirjoitusvapaalle", sillä aikaa ei yksinkertaisesti ollut mihinkään. Tein koko kesän 50-60 h työviikkoa  eikä omaa, saatikaan "vapaa aikaa" oikeestaan ollu koko kesänä. Onneksi nyt alkoi koulu ja joudun laittamaan sen etusijalle, nyt pystyn sanomaan töille EI kiitos, olen koulussa. Rauhoittuu oma arki ja se tärkein, eli koulu tulee nyt käyty ja toivottavasti kunnialla myös valmistun joulukuussa..montaa kuukautta ei siis ole aikaa ja tekemistä kyllä on ihan hirvittävän paljon. Aina ne vaan löytää jonkun kurssin mikä on vielä käymättä ja joka ois pitäny muka käydä jo 4 vuotta sitten. Enpä tiedä missä minä oon ollu..varmaan töissä.

Sillä työt olen viimeiset 5 vuotta mitä yliopistossa olen opiskellut, laittanut aina etusijalle. Mikä on niiiin väärin! ei mikään ihme, et roikun vieläkin täällä ja suorittelen kurssi kerraallaan niitä, mitkä oli jo kauan sitten kalenterissani, mutta joissa en koskaan käynyt. Nyt on aika ottaa itsensä niskasta kiinni ja toimia.

Promohommia oon tehny jonku verran muitten töitten ohessa ja tänäänkin ois Sparklyn promo joensuun bepopissa edessä. Ne keikat on kivoja, mutta ei niillä kyllä itteensä elätä..joten pientä pohdiskelua on edessä. miten hoituu taloudellinen puoli ja mistä saan sen himo motivaation kunnolliseen opiskeluun.. mutta tältä erää ei muuta, that´s all.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti